close

當波許受傷的時候,你是什麼感受?

雷霸龍:我並不緊張,那個階段他受傷是我們最不願意看到的,你知道,季後賽是一整個賽季最重要的時刻,當你陣中最好的一個球員因為傷病倒下,而你還不知道他究竟何時能夠復出,這種感覺令人沮喪。

問:是否認為即便波許沒有及時康復,你們也能贏得冠軍?

雷霸龍:不會,我不這麼認為,我們需要每個人打出最高水準。是否覺得大家比以前更喜歡你了?

雷霸龍:我不知道,我沒去探索答案。

問:兩年後你可以成為自由球員(注:雷霸龍的合約2016年到期,但2014年夏有權提前結束合約),期待嗎?

雷霸龍:沒有,我只期待下賽季,我只期待即將到來的奧運會,兩年後的事情兩年後再說吧。


without bosh was recovery heat wouldn't take rocks colours to win champ and it depends on the locations for my area cause I didn't go to national kids' enviroments for moron's everywhere 17 shirts and  most I saw james had most even for more girls to wear and I EVEN SAW blue 23 calver this week and boys and girls are even for 23 james and 6 james and james came to taiwan same day ok god said you were moron and he was james on 6/23.I am watching aliens' vision back in 2011. and all lin are boys are wearing for girls believe james is good 6. and in amercia and obama not horse pres. good pres. the usa like james more now for I had two sides during playoffs for all old said heaters must win and all youth said okc must win for most newsers were wrong to think okc must win and if okc won and I didn't finish my writing and will ola hawaii ola juju juwon to huston for james really got a good coach,kd? are you kd?

問:如何用一個詞定義你的職業生涯?

雷霸龍:不滿足,我還沒結束生涯呢,我才27歲,剛剛進入聯盟10個年頭,我現在想不出一個詞定義我的職業生涯。
chinese written title for a word you follow the life-time? james said not me he :unenough.

arrow
arrow
    全站熱搜

    god1god2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()